Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Dijital Pazarlama Eğitimi İçin Kayıtlar Başladı

Türkiye Yayıncılar Birliği 2012’den bu yana sürdürdüğü Yayıncılığa Giriş, Editörlük, İleri Editörlük, Yayıncılıkta Pazarlama-Satış eğitimleriyle Türkiye yayıncılığına nitelikli insan gücü katkısı vermeye devam ediyor. Koordinatörlüğünü Sevengül Sönmez’in yaptığı yayıncılık eğitimleri, alanın ihtiyaçlarına çözüm üretmeye devam ederken yayıncılık profesyonellerinin de bir araya gelmesini sağlıyor.

İhtiyaçlar, talepler ve değerlendirmeler doğrultusunda yenilenen Dijital Pazarlama eğitimi nisan ayında “deneyim seansı” adını verdiğimiz uygulamalar içeren eklerle yeniden başlıyor!

Zoom üzerinden online olarak yürütülecek eğitime yayınevlerinde bu alanda çalışanlar, çalışmak isteyenler, üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun olup yayıncılık alanında çalışmayı düşünenler, dijital mecralarda tanıtım ve pazarlama işiyle uğraşanlar katılabilir.

17-24 Nisan 2021 tarihleri arasında iki bölümden oluşan 8 saatlik eğitimin kontenjanı 15 kişiyle sınırlıdır.

Geleneksel pazarlama yöntemleri hızla değişip kitapların okura ulaştırılması için dijital pazarlamanın önemi her geçen gün artarken hangi mecraların kullanılması gerektiği, bunlardan hangilerinin hedef kitleye göre etkili olduğu ve kullanılabilecek programlara yoğunlaşan, iki bölümden oluşan Dijital Pazarlama eğitimi kitapların dijital mecralarda pazarlanması ve tanıtımı konusunda dünyadan örnekler eşliğinde anlatılacak.

Dijital Pazarlamaya Giriş ve Dijital Pazarlamanın Vazgeçilmezleri eğitimi ulusal ve uluslararası birçok kuruma değişim, kurum kültürü ve iletişim stratejilerini yönetimi odağında danışmanlık hizmetlerinin yanı sıra İstanbul Bilgi Üniversitesi ve Kadir Has Üniversitesi’nde Stratejik İletişim Yönetimi konusunda dersler veren Uğur Nalbantoğlu tarafından verilecektir.

“Deneyim Seansı” olarak planlanan üçüncü ders ise ekibiyle birlikte içinde yer aldığı projelerle, çeşitli kategorilerdeki yarışmalarda “en iyi sosyal medya uygulaması”, “en iyi mecra kullanımı” gibi ödüller alan ve son yıllarda kültür endüstrisi markalarına freelance hizmet veren Arslan Başay tarafından yapılacaktır. Bu derste katılımcılar uygulama yapma olanağı bulurken dersin sonundaki soru cevap kısmında pratikte yaşanan sorunlara da çözüm üretilmeye çalışılacaktır.

Zoom üzerinden online olarak yürütülecek eğitime yayınevlerinde bu alanda çalışanlar, çalışmak isteyenler, üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun olup yayıncılık alanında çalışmayı düşünenler, dijital mecralarda tanıtım ve pazarlama işiyle uğraşanlar katılabilir.

Eğitim programına buradan ulaşabilirsiniz.

Eğitmenler: Uğur Nalbantoğlu, Arslan Başay

Süre: 8 Saat

Ücret:  1.200 (KDV dahildir)*

Kontenjan: 15 kişi

Ön kayıt için tıklayınız.

Son Başvuru Tarihi:16 Nisan 2021, Cuma

Banka Hesap Bilgileri

Türkiye Yayıncılar ve Yayın Dağıtımcıları Birliği İktisadi İşletmesi

Yapı Kredi Bankası Özel Bankacılık 410 Beyoğlu Şubesi

Hesap No: 44315771

IBAN: TR56 0006 7010 0000 0044 3157 71**

*Türkiye Yayıncılar Birliği üyelerine %20 indirim uygulanır.

**Dekont açıklaması olarak “Online Dijital Pazarlama Eğitimi Katılım Bedeli” yazılmasını rica ederiz.

Kayıt için: (0212) 512 56 02, [email protected]

Adres: Zoom üzerinden yapılacak eğitime dair bağlantı katılımcılara program öncesi e-postayla gönderilecektir.